Ősztől B kategóriás jogosítvánnyal is lehet jelentkezni buszvezetői képzésre
Az intézkedésre Lázár János államtitkára szerint azért van szükség, mert nagy a szektorban a munkaerőhiány.
Az intézkedésre Lázár János államtitkára szerint azért van szükség, mert nagy a szektorban a munkaerőhiány.
Nagy Márton tárcája picit gyengül, Lázár Jánosé erősödik.
A főpolgármester az Orbán Viktornak címzett levelében azt írta, Lázár Jánosnak fizetési felszólítást, Varga Mihálynak tájékoztatást küld arról, hogy a város a közigazgatási per végéig nem fizet szolidaritási adót.
Az indok: ezek „kiemelt társadalmi, politikai, gazdaságfejlesztési jelentőségű” beruházások.
A déli részen lesz strand, ökopark és kikötő is.
Egyre izgalmasabb a győri mezőny: korábban Borkai Zsolt, az adriai videóba korábban belebukó polgármester jelentette be visszatérését a politikai térbe.
Hódmezővásárhely polgármestere arra reagált, hogy Lázár gyakorlatilag megzsarolta a hódmezővásárhelyieket.
A miniszter szavai erősítik azt az eddigi tapasztalatot, hogy a kormány tényleg bünteti az ellenzéki vezetésű városokat.
Alig egy hónappal azután, hogy Lázár János „már nem barátkozunk” a Siemensszel kijelentésével lefújt egy beszerzést 115 villanymozdonyra, most a helyettese mégis barátibb hangot ütött meg, mondván: a német cég mégis számításba jöhet. Ám az államnak továbbra sincs pénze a projektre.
Korábban arról jelentek meg hírek, hogy az akár százmilliárdos beruházás parkolópályára került, most azonban kiderült: az építési és közlekedési miniszter megadta az engedélyt a közbeszerzési eljárás megindítására.
Június 6-ig 270 beruházást függesztett fel Lázár János építési és közlekedési miniszter tárcája – derül ki egy friss listából. Ez kevesebb, mint a tavaly ősszel közzétett 284 tétel, de így is szép számmal vannak a listán elmaradó híd- és útépítések, lefújt oktatási-, sport-, és egészségügyi beruházások.
Az eredeti törvényjavaslat tizenkét kastélyt jelölt volna ki magánkézbe-adásra.
Újabb közbeszerzést írt ki az alapítványi agrárcég a Nónius Hotel felújítására azzal, hogy negyvenszázalékos készültségben van a négycsillagos hotel. Eddig 3,2 milliárd forintot nyertek el a cégek a közbeszerzéseken a komplexum felújításra.
A közlekedési miniszter május 22-én úgy tudta, még folyamatban van a koncessziós szerződés módosítása. Valójában a módosítást – vagy legalábbis egy módosítást – Rogán Antal már több mint egy hónappal korábban aláírt.
A vizsgálat még tart, ám a miniszter szerint az már most kimondható, hogy a német vasutas indokolatlan döntést hozott.
Nőtt a Fertő tónál beépíthető terület nagysága, nőtt az apartmanok száma és ugyanúgy szerepel a luxusszálloda és a sportpályák is a tervek között. Ezt mégis hogyan képzelik? - erről faggatja az ellenzék Lázár Jánost.
A Telex kérdésére azt is elárulta a Nemzeti Örökségvédelmi Fejlesztési Nonprofit Kft., hogy nem tervezik további kastélyok bezárását.
Más pályára állíthatja a Mazsihiszt a most megválasztott elnök, ám kérdés, ellen tud-e állni a Köves Slomó vezette EMIH nyomulásának.
Százötven, a ‘60-as évek technológiáját idéző villanymozdonyt lehetett volna korszerű járművekre cserélni a MÁV-nál, de a gyártó német Siemensre megorrolt a kormány. Lázár János szerint „már nem barátkozunk velünk”, így lefújják a 220 milliárdos beszerzést. Megtudtuk: ennek egyik oka lehet a pénzhiány, továbbá erős még a „bosszúfaktor” a Paks II. miatti német–magyar viszály részeként. Sőt, bejátszik Mészáros Lőrinc rosszkedve és a Budapest–Belgrád-projekt is.
Az iskola már tavaly beázott, korábban felújítását a rezsicsökkentésre és a háborúra hivatkozva függesztették fel.